EnemyTerritory NQ
Poslední téma
Kdo je přítomen
Celkem je zde přítomno 87 uživatelů : 0 registrovaných, 0 skrytých a 87 Anonymních nikdo není přítomen
Nejvíce zde bylo současně přítomno 91 uživatelů dne Sat Nov 23, 2024 11:58 pm
Top posters
Tf|M.Bambus (941) | ||||
Tf|Bluto (746) | ||||
winnie (628) | ||||
BugsBunny (435) | ||||
Sv3jk (429) | ||||
Sukky-Girl (381) | ||||
Fox (379) | ||||
Trandis (235) | ||||
Borg (235) | ||||
MCslunko (181) |
NQ 1.2.5
4 posters
Strana 1 z 1
NQ 1.2.5
dnes přešel náš UNITED server na new versi NQ 1.2.5
račte se přijít kouknout. opravdu to stojí za to
račte se přijít kouknout. opravdu to stojí za to
Anonymní- Anonymní
Re: NQ 1.2.5
tady je pár informací co jsem našel na netu ohledně NQ 1.2.5
Novinky v módu No Quarter 1.2.5 hry Wolfenstein: Enemy Territory
přidány zvuky pro dělostřelbu/nálet
opraven poloměr a zobrazení aura dovedností
přidány nejnovější aktualizace OmniBot
opraveny chyby v názvu a verze módu botů
boti nově používají i pozemní miny
boti nejsou již vyhozeni ze serveru v případě dosažení limitu, který stanovuje maximum zabití/poškození spoluhráčů
přepracován systém využití energie boty
opravena chyba, kdy se více než jeden bot připojil pod stejnou přezdívkou
boti nemohou být vyhozeni hrou
odstraněn nepoužitý kód botů
odstraněny nevyužité příkazy, cvary a další kód (největší údržba kódu, co kdy byla)
odstraněno 37 cvarů pro nastavení „záchvatů zabíjení“
odstraněno SAVEGAME_SUPPORT (nebylo nikdy použito)
odstraněn GAMERANGER
další kód MV vyřazen
přidáno yadasovo logování pádu hry klientské části hry
přidány ikony „psích známek“ pro budoucí využití
opravena chyba příkazu !disguise
opravena položka shuffleteamsxp_norestart v menu hlasování
do shrubbotu přidán příkaz pro odhození zbraně: !dw
optimalizováno využití procesoru při provádění výpočtů player_die a calculateranks
opravena položka „anketa“ v menu hlasování
opravena bezpečnost při používání příkazu callvote
implementováno Lua API; je možné používat vlastní knihovny pro Lua API (např.: Lua-SQL, Lua-Socket)
oznámení jsou v logu nyní stejná jako v módu ETPro
opraveno vykonávání skriptů
opraveno použití !showbans se záporným parametrem
fxSounds opraveno
opraven zvuk pro detekci zaměření dělostřelby (dovednost Informovanost o bojišti)
přidány informace o nahrávání zvuků do paměti
přidán nový zvuk oznamující hlasování
odstraněny nepoužité zvuky
přepracováno použití vyrovnávací paměti zvuků
přidána možnost nastavení zvuku, který bude přehrán při vyhození nebo zakázání přístupu na server
přidány chybějící zvuky
The campaign string is no longer filled up for nuts
nyní se nelze převléci do cizí uniformy v případě nastavení jp_insanity 128
opraveno a doplněno menu s pokročilým nastavením zobrazení a chování hry; v případě použití vlastního uživatelského balíčku s uživatelským rozhraním je nutné toto nově upravené menu doplnit
v případě nastavení cvaru g_slashkill na hodnotu 128 je možnost smrti pomocí příkazu kill blokována v případě zmraženého hráče
zmražení hráči nemohou změnit tým do doby jejich rozmražení
při použití hodnoty 1024 u cvaru jp_insanity se bude zobrazovat v případě smrti útočníkovo zdraví a vzdálenost
rozšířeny možnosti skriptování map - rozšířeny možné operace s accum
odstraněna hodnota 4 cvaru g_realism - odhození zbraně v případě otravy jedem
přidána nová dovednost pro úroveň 8 První pomoci - Pokročilé otrávené injekce - oběť je prudkým jedem tak rychle a hluboce zasažena, že nedokáže udržet svou zbraň, kterou v případě otrávení jedem odhodí; pro možnost použití injekcí naplněných jedem je třeba dosáhnout úrovně 7 Lehkých zbraní
hodnota 16 cvaru g_medics je opravena a přidána hodnota 64; standardní hodnota je také upravena
přidána nová ocenění: Kick Ass - za nejvíce zabití kopem, Panzernoob - za nejvíce sebevražd a zabití spoluhráčů raketometem, Doctor Overdose - za nejvíce zabití jedem, War Hero - za nejvíce splněným úkolů mise, Best Engineer, Best Medic
oznámení herních událostí jsou mnohem výrazněji viditelná a obsahují informaci o jejich vyvolateli
opraveny některé chyby v endžinu a zmenšena bezpečnostní rizika (oprava remapShader)
pro užití ve skriptech map přidán příkaz delete (stejný jako v ETPro)
přepracován systém některých herních událostí
optimalizovány některé matematické a další často používané funkce
přidáno Densovo ověřování správnosti userinfo
přepracováno použití vyrovnávací paměti modelů
hodnota 8 cvaru g_realism má novou funkci - aura bude mít vliv na hráče pouze v případě, kdy je hráč ve viditelném dosahu nositele aury
odstraněn cvar g_SBCheats; vše ovlivněné odstraněním nyní obsluhuje cvar g_tyranny
opraveno použití cvaru g_canisterKick
opraveno následování hráče divákem
přidržení klávesy pro sprint spolu s klikáním levým tlačítkem bude přepínat pohledy pouze mezi skutečnými hráči - boti budou vynecháni
dostupnost dělostřelby a letecké podpory je nyní indikována dvěma různými ikonami, které jsou v HUDu umístěny pod ukazatelem množství energie
implementováno FX TYPE FABRIC
optimalizován kód pracující se zbraněmi; přepracovány .weap soubory
přidány některé alternativní zvuky ke zbraním
opraveno odhazování munice
míra poškození některých výbušných zbraní mírně navýšena (např. pozemních min, atd.), aby tyto zbraně zabyly i hráče třídy Medik, kteří dosáhli nejvyšší úrovně
opraveny výpočty přesnosti a počtu zabití některými zbraněmi (např. balíková výbušnina, brokovnice)
u brokovnice upravena závislost rozptylu na dosažených úrovních Lehkých zbraní - čím je nyní vyšší úroveň Lehkých zbraní, tím je vyšší rozptyl brokovnice
opraven model z pohledu třetí osoby pro Browning
optimalizován kód zacházející se speciálními zbraněmi jako je balíková výbušnina, pozemní mina, apod.
sebevražda je nyní počítaná do celkového počtu úmrtí
přepracovány některé části menu; přidáno nové menu s poděkováním
opravena chyba spojená s nastavením cvaru team_maxriflegrenades a cvaru jp_insanity na hodnotu 128
při následování jiného hráče vidí divák přezdívky ostatních v jejich skutečné barvě
přidán cvar pro nastavení velikosti fontu - cg_smallFont (standardní hodnota je 1)
opravena animace hlavy
opraveny některé problémy při použití příkazů !mute a !ban
přidán nový příkaz !banguid - zakáže přístup hráči, který používá zadaný GUID
opravena špatné počítání zabití v případě změny majitele odkopnuté dýmovnice letecké podpory
některé limity menu navýšeny
přidány nové animace
přidán nový cvar cg_spectator - nastavuje zobrazení přezdívek a zvýraznění hráčů z pohledu diváka
hodnota 32 cvaru g_adrenaline nyní nastavuje zčervenání očí hráčů, kteří si vpíchli adrenalin
optimalizován kód zacházející s lokacemi map
přidány nejnovější skripty lokací map (díky Antmanovi)
funkce G_Spawn() a G_FreeEntity() byly optimalizovány
opraveno zvýrazňování hráčů týmu Spojenců
v tabulce výsledků na konci kola hry bylo staré pozadí nahrazeno novým - prostorovým a animovaným; v tabulce výsledků je nyní možné zobrazit více hráčů
osobní zprávy je nyní možné posílat i skrze okno pro zasílání zpráv `četě', `týmu' a `všem'
přidán nový cvar cpu_Affinity - nastavuje spřažení hry s procesorem (logickým - jádrem procesoru), více informací o nastavení naleznete v NoQ Wiki
změněno licence
NoQ pro svůj běh nyní vyžaduje verzi hry 2.60b (Win a Linux) nebo 2.60d (Mac); verze hry starší jak 2.60 nebyla nikdy oficiálně ze strany NoQ podporována
Verze 1.2.5 obsahuje mnoho optimalizací a zefektivnění. Oficiálně není důsledek těchto doladění výkonu nijak prezentován, avšak testy prokázaly, že při stejném nastavení NoQ 1.2.5 a ETPro 3.2.6 se v NoQ 1.2.5 dosahuje více FPS a vyšší stability FPS.
Novinky v módu No Quarter 1.2.5 hry Wolfenstein: Enemy Territory
přidány zvuky pro dělostřelbu/nálet
opraven poloměr a zobrazení aura dovedností
přidány nejnovější aktualizace OmniBot
opraveny chyby v názvu a verze módu botů
boti nově používají i pozemní miny
boti nejsou již vyhozeni ze serveru v případě dosažení limitu, který stanovuje maximum zabití/poškození spoluhráčů
přepracován systém využití energie boty
opravena chyba, kdy se více než jeden bot připojil pod stejnou přezdívkou
boti nemohou být vyhozeni hrou
odstraněn nepoužitý kód botů
odstraněny nevyužité příkazy, cvary a další kód (největší údržba kódu, co kdy byla)
odstraněno 37 cvarů pro nastavení „záchvatů zabíjení“
odstraněno SAVEGAME_SUPPORT (nebylo nikdy použito)
odstraněn GAMERANGER
další kód MV vyřazen
přidáno yadasovo logování pádu hry klientské části hry
přidány ikony „psích známek“ pro budoucí využití
opravena chyba příkazu !disguise
opravena položka shuffleteamsxp_norestart v menu hlasování
do shrubbotu přidán příkaz pro odhození zbraně: !dw
optimalizováno využití procesoru při provádění výpočtů player_die a calculateranks
opravena položka „anketa“ v menu hlasování
opravena bezpečnost při používání příkazu callvote
implementováno Lua API; je možné používat vlastní knihovny pro Lua API (např.: Lua-SQL, Lua-Socket)
oznámení jsou v logu nyní stejná jako v módu ETPro
opraveno vykonávání skriptů
opraveno použití !showbans se záporným parametrem
fxSounds opraveno
opraven zvuk pro detekci zaměření dělostřelby (dovednost Informovanost o bojišti)
přidány informace o nahrávání zvuků do paměti
přidán nový zvuk oznamující hlasování
odstraněny nepoužité zvuky
přepracováno použití vyrovnávací paměti zvuků
přidána možnost nastavení zvuku, který bude přehrán při vyhození nebo zakázání přístupu na server
přidány chybějící zvuky
The campaign string is no longer filled up for nuts
nyní se nelze převléci do cizí uniformy v případě nastavení jp_insanity 128
opraveno a doplněno menu s pokročilým nastavením zobrazení a chování hry; v případě použití vlastního uživatelského balíčku s uživatelským rozhraním je nutné toto nově upravené menu doplnit
v případě nastavení cvaru g_slashkill na hodnotu 128 je možnost smrti pomocí příkazu kill blokována v případě zmraženého hráče
zmražení hráči nemohou změnit tým do doby jejich rozmražení
při použití hodnoty 1024 u cvaru jp_insanity se bude zobrazovat v případě smrti útočníkovo zdraví a vzdálenost
rozšířeny možnosti skriptování map - rozšířeny možné operace s accum
odstraněna hodnota 4 cvaru g_realism - odhození zbraně v případě otravy jedem
přidána nová dovednost pro úroveň 8 První pomoci - Pokročilé otrávené injekce - oběť je prudkým jedem tak rychle a hluboce zasažena, že nedokáže udržet svou zbraň, kterou v případě otrávení jedem odhodí; pro možnost použití injekcí naplněných jedem je třeba dosáhnout úrovně 7 Lehkých zbraní
hodnota 16 cvaru g_medics je opravena a přidána hodnota 64; standardní hodnota je také upravena
přidána nová ocenění: Kick Ass - za nejvíce zabití kopem, Panzernoob - za nejvíce sebevražd a zabití spoluhráčů raketometem, Doctor Overdose - za nejvíce zabití jedem, War Hero - za nejvíce splněným úkolů mise, Best Engineer, Best Medic
oznámení herních událostí jsou mnohem výrazněji viditelná a obsahují informaci o jejich vyvolateli
opraveny některé chyby v endžinu a zmenšena bezpečnostní rizika (oprava remapShader)
pro užití ve skriptech map přidán příkaz delete (stejný jako v ETPro)
přepracován systém některých herních událostí
optimalizovány některé matematické a další často používané funkce
přidáno Densovo ověřování správnosti userinfo
přepracováno použití vyrovnávací paměti modelů
hodnota 8 cvaru g_realism má novou funkci - aura bude mít vliv na hráče pouze v případě, kdy je hráč ve viditelném dosahu nositele aury
odstraněn cvar g_SBCheats; vše ovlivněné odstraněním nyní obsluhuje cvar g_tyranny
opraveno použití cvaru g_canisterKick
opraveno následování hráče divákem
přidržení klávesy pro sprint spolu s klikáním levým tlačítkem bude přepínat pohledy pouze mezi skutečnými hráči - boti budou vynecháni
dostupnost dělostřelby a letecké podpory je nyní indikována dvěma různými ikonami, které jsou v HUDu umístěny pod ukazatelem množství energie
implementováno FX TYPE FABRIC
optimalizován kód pracující se zbraněmi; přepracovány .weap soubory
přidány některé alternativní zvuky ke zbraním
opraveno odhazování munice
míra poškození některých výbušných zbraní mírně navýšena (např. pozemních min, atd.), aby tyto zbraně zabyly i hráče třídy Medik, kteří dosáhli nejvyšší úrovně
opraveny výpočty přesnosti a počtu zabití některými zbraněmi (např. balíková výbušnina, brokovnice)
u brokovnice upravena závislost rozptylu na dosažených úrovních Lehkých zbraní - čím je nyní vyšší úroveň Lehkých zbraní, tím je vyšší rozptyl brokovnice
opraven model z pohledu třetí osoby pro Browning
optimalizován kód zacházející se speciálními zbraněmi jako je balíková výbušnina, pozemní mina, apod.
sebevražda je nyní počítaná do celkového počtu úmrtí
přepracovány některé části menu; přidáno nové menu s poděkováním
opravena chyba spojená s nastavením cvaru team_maxriflegrenades a cvaru jp_insanity na hodnotu 128
při následování jiného hráče vidí divák přezdívky ostatních v jejich skutečné barvě
přidán cvar pro nastavení velikosti fontu - cg_smallFont (standardní hodnota je 1)
opravena animace hlavy
opraveny některé problémy při použití příkazů !mute a !ban
přidán nový příkaz !banguid - zakáže přístup hráči, který používá zadaný GUID
opravena špatné počítání zabití v případě změny majitele odkopnuté dýmovnice letecké podpory
některé limity menu navýšeny
přidány nové animace
přidán nový cvar cg_spectator - nastavuje zobrazení přezdívek a zvýraznění hráčů z pohledu diváka
hodnota 32 cvaru g_adrenaline nyní nastavuje zčervenání očí hráčů, kteří si vpíchli adrenalin
optimalizován kód zacházející s lokacemi map
přidány nejnovější skripty lokací map (díky Antmanovi)
funkce G_Spawn() a G_FreeEntity() byly optimalizovány
opraveno zvýrazňování hráčů týmu Spojenců
v tabulce výsledků na konci kola hry bylo staré pozadí nahrazeno novým - prostorovým a animovaným; v tabulce výsledků je nyní možné zobrazit více hráčů
osobní zprávy je nyní možné posílat i skrze okno pro zasílání zpráv `četě', `týmu' a `všem'
přidán nový cvar cpu_Affinity - nastavuje spřažení hry s procesorem (logickým - jádrem procesoru), více informací o nastavení naleznete v NoQ Wiki
změněno licence
NoQ pro svůj běh nyní vyžaduje verzi hry 2.60b (Win a Linux) nebo 2.60d (Mac); verze hry starší jak 2.60 nebyla nikdy oficiálně ze strany NoQ podporována
Verze 1.2.5 obsahuje mnoho optimalizací a zefektivnění. Oficiálně není důsledek těchto doladění výkonu nijak prezentován, avšak testy prokázaly, že při stejném nastavení NoQ 1.2.5 a ETPro 3.2.6 se v NoQ 1.2.5 dosahuje více FPS a vyšší stability FPS.
Anonymní- Anonymní
Re: NQ 1.2.5
no je toho tam moc tak se mi to nechce celé číst
musím na to mít nějaký Patch? nebo ne
včera sem hrál a nic takže asi nic nebo?
musím na to mít nějaký Patch? nebo ne
včera sem hrál a nic takže asi nic nebo?
Re: NQ 1.2.5
dnes jsme s Winniem a Danem_st snad konečně odstranili skrytou chybu stahování, tak se zkuste připojit a když ještě na něco přijdete, tak sem napište
dík.
dík.
Anonymní- Anonymní
Re: NQ 1.2.5
kain napsal:dnes jsme s Winniem a Danem_st snad konečně odstranili skrytou chybu stahování, tak se zkuste připojit a když ještě na něco přijdete, tak sem napište
dík.
Ahojte, ještě jedna poznámečka, pokud Vám ET padá se standardní hláškou s omluvou z mrkvosoftu a neodesílat... je nutné ještě provézt následující krok:
je potřeba ze složky "váš disk:\vaše složka ET\noquarter\ (příklad: D:\GAME\Wolfenstein - Enemy TerritorY\noquarter) odstranit (vymazat nebo přesunout někam jnam (ne přejmenovat et si načítá i přejmenované...))tyto soubory:
cokoli_cz+číslo.pk3 (příklad: zzzz_cz4.pk3 nebo tf_cz1.pk3) dále pak dva soubory dll (cgame_mp_x86.dll a ui_mp_x86.dll) a soubory noquarter_v1.2.5.pk3 a nq_bin_v1.2.5.pk3.
Tyto soubory se pak při dalším připojení natáhnou znovu a problém by měl být vyřešen.
Pokud problém přetrvávat tak se ozvěte.
Hodně zdaru :-)
Dan_st- Začátečník
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 19. 08. 09
Re: NQ 1.2.5
momentálně nejede server, tak to nezkusím, ale včera to stahovalo v poho, takže až naběhne server, otestujem to, můžeš to pak zkusit i ty ale před tím než se připojíš opět smaž ty soubory viz víše
Dan_st- Začátečník
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 19. 08. 09
Re: NQ 1.2.5
Dano, zkus to teď,možná to bude stahovat naněkolikrát ale stáhnout to jde. Winnie na tom dělá :-)
Dan_st- Začátečník
- Poèet pøíspìvkù : 61
Join date : 19. 08. 09
Re: NQ 1.2.5
keby ti to neslo stale stiahnut tak skus napisat ten odkaz skade to stahuje do opery abo necoho ineho a tag stiahni..
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Tue Feb 26, 2013 3:00 am pro Tf|M.Bambus
» Přijďte na www.bazzina.cz
Mon Apr 18, 2011 12:30 pm pro Tf|M.Bambus
» Haló!
Tue Feb 15, 2011 12:50 pm pro Tf|Bluto
» Přihláška KamSsa
Fri Feb 04, 2011 12:14 pm pro Sukky-Girl
» Ventrilo vs Teamspeak 3
Mon Jan 10, 2011 9:45 pm pro Doktor
» Teamspeak3
Wed Jan 05, 2011 8:20 pm pro sp|ee|dy
» pro
Tue Jan 04, 2011 5:14 pm pro HAX||KAMIL
» Prinscren pripojeni ventrlila
Tue Jan 04, 2011 4:53 pm pro winnie
» Tactical Force Team
Sat Jan 01, 2011 5:38 pm pro winnie
» NEJDE mi dostat se na vase VTR
Wed Dec 29, 2010 11:52 am pro shArkjee
» NEJDE MI SPUSTIT ET! :-(
Tue Dec 28, 2010 2:33 pm pro Fikfik